Statusmøte i Kriseledelsen torsdag formiddag, 01.02.24

Lierne kommune har hatt statusmøte i Kriseledelsen torsdag formiddag, 01.02.24. Ingen større hendelser er meldt inn. Det er fortsatt «rusken», men prognoser tilsier at det går mot normal drift igjen i morgen fredag.

Lierne kommunes kriseledelse vil være i beredskap så lenge det er nødvendig. Det er fortsatt noen stengte veier, så her anbefales det å følge med på 175.no for oppdatert informasjon. Oppdatert info på strømutfall og rettetider, må følges med på tensio.no

Mobildekning i Sandvika er sikret med tilførsel av strømaggregat, så her er det dekning, selv om andre basestasjoner i kommunen går tom for strøm. I Sørli plasseres en satellitt-telefon på Næringsbygget i Mebygda.

Det gjelder fortsatt å bruke sunn fornuft, ta vare på hverandre, og sjå om nabo’n.